tirsdag den 25. september 2007

Tæt på!

Så er jeg igen kommet en smule for tidligt op, og sidder og venter på at klokken bliver 6.15 så skal jeg cykle ned til banegården og tage bussen på arbejde. Fra på mandag kan jeg nøjes med at stå op kl 6.30, i forhold til nu, hvor jeg står op kl 5.10! Det bliver bare så skønt!

Sanne ringede til vores udlejer igår, for at høre hvornår vi kan overtage lejligheden, og fik den besked at malerne skulle være færdige torsdag efter normal arbejdstid (ca kl. 16). Så vi måtte i princippet overtage den der! Glæder mig bare så meget! Det er også lidt mærkeligt, for der er ingen nøgler til dørene! Der er dørtelefon udenfor opgangen, og der fik vi koden til, da vi underskrev lejekontrakten! Men sørme om der ikke også er kode på dørene. Altså vil vi aldrig komme i den situation at vi har glemt vores nøgler, men så har vi måske glemt koden i stedet for ;o)

Det eneste der går os lidt på, er at vi ikke har fået solgt lejligheden endnu! Men vi skal have fremvisning i aften kl 17.30, så der må i gerne krydse fingre for os! Det er en smule svært at være positiv, når vi har haft så mange fremvisninger, og der så ikke er nogen der har slået til. Men vi bevarer håbet (og har sat prisen yderligere ned!) så idag er dagen hvor vi sælger!

Jeg skal også sige tak til Anne (svendborgvej) der har givet mig min fine award. Den er jeg bare glad for! Jeg skal nok få den givet videre, men det bliver nok ikke før i aften!

Det var bare superhyggeligt til søndagsscrap på Odder Bibliotek. Jeg var produktiv og fik lavet 2 LOs, men dem må i vente lidt med at se, da vejret ikke er optimalt til at tage billeder i, i øjeblikket!

Nu er klokken mange, og cyklen venter!

Knus
Henriette

5 kommentarer:

  1. ihhh, hvor jeg tænker på dig... håber og krydser alt hvad jeg har for, at i får solgt i dag.
    Jeg glæder mig til, at se jeres nye herskabslejlighed.

    Kram fra søs.

    SvarSlet
  2. KRydser fingre for at I fik solgt lejligheden i dag. Hvor er det vildt at I ikke har nøgler i den nye lejlighed :-)

    SvarSlet
  3. Jeps, krydser også fingre for slaget gik godt.

    Det bliver da super at kunne sove så meget længere om morgenen. Er vildt misundlig på jeres manglende nøglehul, det kunne vi godt bruge til vores svingdør. ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Tak for sidst - det var som altid hyggeligt.

    Håber I har fået solgt så du ikke har det at tænke på. Held og lykke med flytningen til jeres nye lejlighed.

    SvarSlet
  5. Krydsr alt for at den snart er solgt!! lækkert ikke at have nøgler, detmå vist være lige noget for mig!! :-)

    SvarSlet