torsdag den 3. januar 2008

Godt nytår

Hej alle.

Ville lige komme med en lille opdatering. Svigerfar er kommet hjem, og er ved godt mod, selvom det jo kommer til at tage lang tid før han kan gå normalt igen.

Sanne arbejder hårdt i øjeblikket for at sætte nogle stænger op, så jeg kan få hængt nogle af alle mine ting op. Det er en idé jeg har tyvstjålet fra Marolle, men det så så godt ud at jeg også ville lave opbevaring på samme måde. Jeg regner med at være færdig med den store oprydning her i weekenden, og så skal jeg nok opdatere med billeder.

Knus
Henriette

6 kommentarer:

  1. Er der noget bedre end når ens kæreste kan være handy så man får plads til alle sine dimser og dutter??! ;-) Godt svigerfar er hjemme og ved godt mod, fortsat god bedring med ham!

    SvarSlet
  2. Det glæder vi os da til at se det lille projekt. Altid rart med lidt inspiration :o)

    SvarSlet
  3. Hej Henriette
    Hvor er det dejligt at høre med svigerfar. Kan godt forstå, at du faldt for de stænger. Det ser også rigtigt godt ud. Glæder mig til at se dine også:-)

    SvarSlet
  4. fedt du har taget ideen til dig :) glæder mig til at se billeder!!

    SvarSlet
  5. hvor er det godt for ham at han er kommet hjem.. man sover nu engang bedre i sin egen seng..
    glæder mig meget til at se billeder af din opbevaring..
    knuuuus

    SvarSlet
  6. Dejligt at høre med din svigerfar.

    Glæder mig til at se billeder af arrangementet

    SvarSlet