fredag den 22. februar 2008

99 dage til bryllup!



Et enkelt LO jeg lavede igår. Papiret er fra Luxe designs, og er oprindeligt i sort/hvid. Jeg fandt min chalk palette frem og gav det lidt farve.

Sad lige og talte dagene til brylluppet, sådan for lige at holde lidt øje med hvor lang tid der egentlig er til. Sørme om jeg ikke kunne tælle længere end til 99. Synes efterhånden at det er lige om lidt. Håber bare vi når det hele. Nu er invitationerne ude og folk er så småt begyndt at melde tilbage til os. Så mon ikke vi har styr på det??

God weekend.

Knus

Henriette

9 kommentarer:

  1. Åhh, der er da bare lige rundt om hjørnet. Glæder mig rigtig rigtig meget.

    Krammer søs

    SvarSlet
  2. Superflot layout med mange søde detaljer. Spændende med jeres bryllup :o)

    SvarSlet
  3. Det er et dejligt LO - og flot at du lige har lagt lidt farve på papiret, det klæder billedet :)
    Og selvfølgelig når I det, og får styr på det hele :D

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig flot og stemningsfuldt LO.... Og selvfølgelig når I det hele til jeres bryllup...

    SvarSlet
  5. Hvor er det lækkert det papir og det er bestemt ikke blevet mindre lækkert, af at få en tur med "kridtbørsten" :-)

    SvarSlet
  6. Jeg har faktisk aldrig rigtigt set kridt anvendt, så det er dejligt at se. Papiret er bare blevet super flot, og så passer temaet jo lige til titlen. Tak for linket til den butik i dag. De har godt nok vildt mange lækre ting...mon ikke der ryger en bestilling den vej engang i fremtiden LOL

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Kan godt forstå du tæller dage. Et flot lo

    SvarSlet
  9. Åååhhhhh hvor er det bare en fantastisk LO, og kyssedebilledet er bare for skønt.
    Så kan du lave et nyt LO med et nyt kyssebillede om 99 dage, når i er i jeres smukke tøj til brylluppet.

    SvarSlet