torsdag den 11. september 2008

Den heldige vinder....

Den heldige vinder af min fødselsdags lodtrækning blev Jette/ Ma11edina! Tillykke med det! Send mig lige din adresse på mizz_kitty21 (@) yahoo.dk så sender jeg dig en lille lækker pakke!

Har nu testet om fritsen kan laves af amatør hænder, og det kan den godt, sådan da... Det ser ikke helt ud som det gjorde på billedet, men næsten! Så med lidt øvelse, så skal det nok gå!! Tak for alle de søde kommentarer, jeg er selv super tilfreds med det, men det kræver lidt tilvænning at gå fra at have noget der ligner ½ meter hår til omkring 7-10 cm... Måske det kunne blive til en god BOM side???

God torsdag til jer alle, selvom der ikke er så meget tilbage af den nu.

Knus
Henriette

2 kommentarer:

  1. Hov, det er jo mig - igen...hehe, er vist inde i en heldig stime :-D.
    Rigtig god weekend når du når så langt ;-)

    SvarSlet
  2. He he, jeg har forlænget weekend fra idag og helt til mandag såå jeg er allerede nået så langt ;o)

    Ja, du er en heldig kartoffel!

    Knus

    SvarSlet