torsdag den 4. september 2008

LO's fra det sidste stykke tid!

Så blev det tid til endnu et indlæg herfra, denne gang kun med LOs jeg har lavet på det sidste.
Starter med dette "Aloha" LO. Det er Lindses LO udfordring #3 inde på Scrapsisters.dk forum. Udfordringen denne gang var en skitse hvor man skulle sy på sit LO, jeg har syet en enkelt linje neders på LO'et. Den store grønne cirkel er filt og lavet af Fancy Pants, Pink lace cardstock fra KI memories og "Aloha og Waikiki" er stanset ud med min QK revolution.
Det næste LO er lavet til Ibens SQ udfordring om frihed. Alle billederne er fra vores tur til USA, de fleste materialer er Making Memories.
Igen et LO fra Lindses udfordring på Scrapsisters.dk forum, man skulle lave en serie billeder, journaling i hånden og lave lag på lag. De fleste materialer er October afternoon.
Et LO jeg lavede da jeg var på weekend hos Heidi. Totalt hyggeligt LO at lave, en lille top ti med October Afternoon produkter.
LO om de blomster vi fik til vores bryllup. Det skulle være let og luftigt og det blev det. Det er måske ikke så nemt at se, men de grønne bogstaver og pynt er faktisk glitteret.
Kan ikke huske meget om dette LO, men synes det var sødt og ikke så traditionelt i farverne! Elsker billedet af Sanne fra da hun var lille. Halleluja for forældre der tager mange billeder!!
Dette LO er jeg blevet rigtig glad for! Heidi udfordrede mig til at lave et vintage/distressed/ romantisk LO hvor jeg ikke måtte bruge grønt, som jo ellers er safe-farven for mig. Jeg har printet billedet i sepia på cremefarvet Bazzill, givet det lidt rå kanter og sværtet med brun! Det lyserøde papir har været krøllet sammen og glattet lidt ud igen og så er der lidt andre blandede ting på-
Endnu en udfordring på Scrapsisters.dk forum, kan ikke huske hvem der stillede udfordringen, men jeg fik taget hul på at bruge overlays/transperanter. Her er brugt Hambly overlay, October afternoon papir, KI memories glitter lace cardstock, AC thickers og en zig writer. Tænk jer lige til at det er et overlay der er klart og ikke træ-farvet!
Til sidst er der lige et LO mere fra en udfordring på Scrapsisters.dk Jeg kan ikke rigtig finde ud af om der mangler noget, eller om det bare er mig... Titlen er egentlig bare 10, som der står på den store runde cirkel, men det er ikke så nemt at se!

Det var vist det, for nu. Fortsætter snarest med ferieberetningen! (Synes faktisk også det er rigtig rart at skrive den ned, mens den endnu er rimelig frisk i hukommelsen, så kan jeg altid komme tilbage til det jeg har skrevet her! Godtnok har vi skrevet feriedagbog, men det er jo også god træning at fortælle det hele en gang til ;o)
God weekend, når i når så langt!
Knus
Henriette (som nu hedder Fru Andresen... Rimelig mærkeligt, det skal man lige vænne sig til)

4 kommentarer:

  1. De er meget flotte. Og super lækker opsætning og materialevalg. (Åhh ha bare det var mig der kunne scrappe om en rejse :)

    SvarSlet
  2. Hold da op du har lavet mange LO`s. Det er lækre hver og en, og så forskellige i farver og stil.

    SvarSlet
  3. Flotte LOer. Du er super god til at opsætte.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse flotte layouts du har lavet. var det ikke svært ikke at scrappe i Engesvang??
    Tusind tak for en dejlig søndag hos jer i Engesvang. Det kan klart anbefales.

    SvarSlet