mandag den 4. oktober 2010

Dagens nyheder og Candy-vinder!

Ja, overskriften er måske lidt misvisende, da det egentlig er en weekend nyhed, men jeg har først set den idag. Harry Potters "mor" J. K. Rowling har været på Oprah's talkshow og så har hun udtalt at "hun ikke er færdig med Harry Potter" endnu. Hun kunne snildt skrive en 8'er, 9'er og 10'er, men at hun ikke troede hun ville, da serien føltes færdig. Hun vil ikke sige at hun IKKE skriver flere bøger, men man ved aldrig...
Det er da de bedste og værste nyheder på én gang! Det ville være fantastisk at få flere bøger om hele HP universet, men man skal ikke sige at man *måske* vil skrive flere. Der vil bare blive så mange skuffede mennesker, så vent med at sige det, indtil du har bestemt dig for at gøre det. Eller lad være med at sige noget overhovedet. Jeg har alle bøgerne på engelsk og lydbøgerne på engelsk, og jeg både læser og hører dem alle mindst én gang om året!
Nå, det var lige mandags rundforvirrede tanker om Harry Potter. Jeg har ikke lige noget at vise lige nu, så i må nøjes med et billede af mit navneskilt fra Convention i lørdags.
Og så vil i vel gerne vide hvem der har vundet min candy? Jeg har trukket lod mellem dem der har svaret på alle 4 indlæg, og den heldige vinder er:
...
....
...
....
...
....
...
....
...
....
...
....
...
....
Raziel
Tillykke! Vil du sende mig en besked på Scrapsisters forum med din adresse, så jeg kan sende din gevinst afsted?
Og har i set at Scrap-festival er startet på Scrapsisters forum? Jeg skal helt sikkert være med, og jeg er gået igang med at planlægge noget af det jeg skal lave :)
God mandag,
Knus
Henriette

10 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig anti Harry Potter :P ha ha..
    Tillykke til Raziel! :D

    Det er spændende med scrapfestivallen, håber på at starte i aften!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Raziel.
    Jeg glæder mig meget til at komme igang med scrapfestival. det er nogle fede opgaver

    Maja

    SvarSlet
  3. Ih hvor heldigt med en candy til mig :) Tusind tak! Jeg er kæmpe Harry Potter fan, så jeg synes det ville være vildt fedt hvis der kom et par bøger mere i serien... hvis hun ellers kan holde samme standard.

    SvarSlet
  4. Vi ( mine drenge og jeg ) har set alle HP filmene, læst alle bøgerne og spillet alle spillene, MEN jeg tør næsten ikke sige til sådan en HP fan som dig, at jeg synes, at serien er slut. Jeg synes, hellere at HP´s mor skulle starte på et nyt og anderledes univers, så kan det godt være, at vi hopper på igen ; )

    Stort tillykke Raziel.

    SvarSlet
  5. Tillykke til Raziel :)
    ...Jeg og min yngste søn er store Harry Potter fans...men jeg er alligevel ikke sikker på at jeg synes der kan koges mere suppe på den serie, men Harrys "mor" må meget gerne begive sig ind i et andet univers, for kan hun gøre det ligeså godt, så er vi med...helt garanteret ;D!

    SvarSlet
  6. Tillykke til Raziel.
    Jeg er også Harry Potter fan. Men dog kun på dansk. Har set filmene i biografen, har filmene på dvd, og har hørt lydbøgerne mindst 3 gange hver. Jeg har også læst bøgerne, bare ikke den sidste...
    Og Jo, jeg håber hun fortsætter bøgerne, den sidste endte uhyggelig hurtigt og kort. Jeg har slet ikke fået nok.

    SvarSlet
  7. ups - her falder jeg helt uden for. Har aldrig læst eller set en HP - og ja det er ikke alle jeg fortæller det til ha ha ha men lige pludselig kommer lysten der nok...

    Stort tillykke til vinderen :)

    SvarSlet
  8. Dejligt farverigt navneskilt. Jeg skal også kigge lidt på festivalen.

    SvarSlet
  9. Det var da et fuldstændig fantastisk cool navneskilt! Sådan!!

    SvarSlet
  10. For et nanvneskilt! Digger det :)

    SvarSlet