søndag den 8. maj 2011

Scrapsisters Scrapmester 2011

Ja, jeg er også sprunget med på Scrapmester 2011, sammen med en hel masse andre scrappere. Mit layout var et af den slags, hvor det meste bare falder på plads, men alligevel tager detaljerne lang tid.
Men alt i alt er jeg blevet tilfreds med mit layout. 



Og så er det jo lige om straks jeg bliver 30... Pyha, så på torsdag må i sende mig en venlig tanke og håbe at det ikke gør alt for ondt at skulle skrive 30 i stedet for 29.

Knus
Henriette

3 kommentarer:

  1. He he, det gør ikke ondt at bliver 30... Jeg vidste heller ikke rigtig hvad lige skulle synes om at blive 30, men jeg kan sige dig at det ikke gør ondt og det føles ikke anderledes, men det er underligt de første mange gange du skriver og siger "Jeg er 30 år" ;o) Nu er det snart et år siden jeg var det igennem og jeg har overlevet ;o) Så mon ikke du også gør det??

    Flot og stemningsfyldt lo du har lavet

    Hilsen Sara

    SvarSlet
  2. Jeg syntes ikke at 30 var slemt! 26 var værre: nu kunne jeg ikke få Ungdomskort hos DSB længere!
    Jeg håber at du havde en vidunderlig dag!
    Så fint LO med lækker lækker blomst i hjørnet!
    Hav en skøn MGP-aften!

    SvarSlet
  3. Et super fedt detaljeret lo. Tag det bare rolig vi andre overlevede de 30 og næste år overlever jeg nok også de 40:) Tillykke med det.

    SvarSlet